...

Idag är en dag jag inte vill ska vara verklig. Jag vill inte. Vår värld har mist en fantastisk människa. Jag kan inte förstå eller acceptera att det har hänt. 

En person jag har sett upp till, även om vi inte alltid var överens om allt, har hastigt lämnat oss. En person som vågade vara stark, sade vad hon tyckte, som var rak och ärlig utan krusiduller. Ett hjärta av guld och omtanke. En stark kvinna som gjorde skillnad var hon än var aktiv. En person som gjorde intryck. En riktig kämpe och envisheten själv.

Allt känns plötsligt så grått och färglöst. Så overkligt, så tomt, tungt, tårar faller.

Vila i frid T ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är obeskrivligt. Det är overkligt. Det är tomt.

Det gör mig förbannat ledsen att hon är ännu ett offer i statistiken. Det gör mig förbannad att människor som hon inte klarade sig - vilka kan då göra det? Det går inte att förstå. Fy fan. :'(

"Min klocka har stannat
under dina ögonlock
fladdrar drömmarna förbi
inuti är du fjäderlätt och vit"
Utan dina andetag - Kent

2015-01-29 @ 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0