Första inlägget :-)

Ja, då var det invigning för Qtcat med en egen blogg!

Jag tänkte (och hoppas) att det ska bli lättare att uppdatera med nyheter och bilder då ;-)

I dagsläget så inväntar vi löp på flickorna i huset. Vi har planer på att para Alvina (Brittiskt Korthår) och hanen är bestämd. Återkommer med mer information när parning har skett ;-) Jag har även planer på att para Candela (Brittiskt Korthår) som bor hos min fodervärd. Hon ska dock HCM-scannas innan parning. 

Vi planerar också att para min Selkirk Rex, Trollet, och jag ser verkligen fram emot min första Selkirk Rex-kull! Denna kull blir en utparning med en stilig britthane. Mer information kommer även här när parning har skett.

Vi hoppas på ett spännande och givande år 2012 :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0