Kattungarna växer, snart fyra veckor gamla

Tiden går fort och kattungarna växer! Imorgon blir de fyra veckor gamla och jag undrar var tiden försvinner? Nyss kravlade de som små sälar i bolådan och nu börjar de poppa runt som små popcorn! :-) Jag märker att jag är mer flitig att få ut nya bilder på facebook jämfört med på bloggen, men jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera här med! Har du facebook och vill se fler bilder på kattungarna och de andra katterna kan du besöka vår facebook-sida. Klicka på vår facebook-ikon som finns till höger om inlägget.

Qtcat Bellatrix, brunspotted hona



Qtcat Betelgeuse, blåspotted hane



Qtcat Capella, blåspotted hona



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0