Inväntar resultat från VGL

Så där, nu är både Hugo och Escada DNA-testade för blodgrupp och vilka färger de bär på. Jag hoppas så innerligt att de ska bära på colourpoint- gärna choklad också. Blodgrupp spelar mindre roll men det är något som ändå ska kollas om de ska gå i avel så lika bra att få det gjort :-) Så nu väntar vi på att resultaten ska komma!
 
Jag har lyckats sabba stordatorn helt nu, så jag kommer inte åt min hemsida och kan därför inte uppdatera den. Så tills det löser sig så blir det bloggen och fotoalbumen som innehåller det aktuella om kattungarna.
 
Det är inte det lättaste att fota Tussan (Escada) då hon är ett litet yrväder som far omkring som en studsboll- Hennes bror är lugnare på den fronten och är mer av en filbunke än ett skållat troll ;-)
 
Så här ser de flesta bilderna ut på busfröet :-P
 
Men hon kan sitta still i någon mikrosekund också...ibland.
 
Här är Hugo♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0