VGL DNA-resultat har kommit! :-)

För några dagar sedan så plingade det till i mailen och där låg resultaten från VGL! Jag fick vad jag önskade den här gången och det var tametusan på tiden! ;-) Min fina lilla Hugo Boss bär på colourpoint OCH choklad! Så nu är det inte längre någon tvekan om han ska stanna kvar i uppfödningen eller inte :-) Jag söker dock fortfarande efter en fodervärd åt honom. Hoppas lite på att någon avelsintresserad (kanske är eller vill bli uppfödare?) ska höra av sig, men vi får se hur dte går. Det är inte det lättaste att hitta ett fodervärdshem åt en hane.
 
Hans syster bar inte på colourpoint, så där försvann de eventuella funderingarna på att behålla henne också. Hon bär dock på choklad samt dilution och har blodgrupp A (bärare av b) och så bär hon även på solidanlag. På fredag så ska jag hälsa på Sara och Linus (fodervärdarna) och förhoppningsvis så får jag till lite nya bilder :-)
 
Så tills jag har lite bilder att visa på kattungarna så visar jag upp lite bilder på de tavlor jag har börjat måla (några är klara och några ska finputsas lite till) :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0