Sorg :-(

Igår födde Trollet sina bebisar. Tyvärr var alla dödfödda :-( Två av dom var betydligt mindre än de övriga och man såg tydligt att de inte var lika fullt utvecklade som sina syskon. Jag har aldrig varit med om att en hel kull har varit dödfödd och mitt hjärta känns oerhört tungt just nu. De är ivägskickade för obduktion och jag hoppas få reda på vad som felades :-( Tack och lov så mår Trollet bra och det var inga problem för henne att föda ungarna.
 
Jag hade verkligen sett fram emot denna kull och jag har väntat sååå länge på den. Det blev fem stycken vackra ungar. Två vita och tre chokladspotted. Om man ska gå efter hur morrhåren såg ut så skulle det ha blivit fyra stycken lockiga och en rakhårig (tre honor och två hanar). Vilken drömkull! De var så fina :-(
 
♥ Vila sött små mini-troll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0