ÄNTLIGEN!!!!

Jag har fått hjälp av min otroligt snälla kusin med att komma igång med hemsidan igen! STOOOOORT tack till dig, Micke! Du är GUUUULD värd! Är skyldig dig en stor tjänst. Vad hade jag gjort utan dig?
 
Så nu har jag suttit och uppdaterat den för fulla muggar och det börjar kännas i rygg, ögon och skalle. Men jag tror att jag har fått med det jag skulle? Det ska förhoppningsvis bli lite 2-veckorsbilder tagna på kattungarna snart och de kommer att läggas upp i deras galleri. :-)
 
Jag har även presenterat lite planer för framtiden. Vi får se vad det blir av med dom. Jag hoppas så att det ska bli som jag planerar! Isf så kommer jag åter ha plockat upp tråden jag tappade när min tilltänkta avelshona för vitfläcksmaskat inte gick i avel hos mig! 
 
 
 
 www.qtcat.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0