En hälsning från Erasmus <3

Jag har fått en liten hälsning från Erasmus <3 Han har varit ute och rest lite. Han fick följa med till fjällen med matte och husse och jag fick ett mail och några bildhälsingar från honom <3


"Jag är nu i fjällen och åkte långt i bil i min bur.Jag skötte mig bra tyckte matte och pep bara ett par gånger. Det var ju ingen idé ,så jag sov mest.Under resan kunde jag en gång ta en rast då jag travade omkring i selen som jag numera har när jag är ute.

Här i stugan är det mysigt med omväxlande mat, sovtid och sitta i fönstret och kolla på Lavskrikor som matas på altanen . Ibland ser jag mig om i närområdet och luktar på spännande saker när matte tar ut mig i koppel.

Hälsningar Ramus"


 
Erasmus sista kull har även kommit till världen! En blåspotted flicka och en brun(tabby)maskad hane ^_^ Mer om denna kull går att läsa på http://meduselds.se samt på min egen hemsida. Denna kull är Bellas sista fodervärdskull och dessa bebisar växer upp hos Anna & Adam på SE*Meduseld's i Uppsala.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0