4 veckor idag

Hejhej,
 
Ja, det går segt med bilderna nu :-S
3 veckorsbilderna uteblev tyvärr. Dels var kameran på vift och dels för att tiden inte räckte till. Idag försökte jag få till lite bilder, men de är inte så samarbetsvilliga de små ulltussarna. Jag får jätteont i ryggen av att sitta och försöka vifta med något för att fånga deras uppmärksamhet samtidigt osm jag håller i kameran (som inte är den lättaste heller). De första 2-3 kattungarna går hyfsat, men sen börjar det ila och värka i rygg och nacke. Jag hoppas att det går lättare nästa vecka, då är de förhoppningscis mer intresserade av en vippa t.ex ;-) 5-6 veckorsbilderna brukar vara mina favoriter ^_^ ♥ ;-) 
 
Här kommer gänget idag:
 




















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0