Funderingar på nya klösträd

Ja, jag går och funderar på vilka/vilken typ av klösträd jag ska köpa nästa gång. Jag har hittat två stycken på zooplus.se som jag tror att jag ska ge en chans? Just nu var särskilt det ena väldigt prisvärt jämfört med vad jag annars funderar på. Jag vill ha ett klösträd som är lätt att hålla fräscht och där man kan ta bort klädseln och tvätta om man vill. Jag vill även ha mycket klösyta, helst så att de kan rejsa uppför om de vill. Favoriten bland katterna har varit "Dagmar" från Kattens No1, men de har ju upphört som tillverkare :-( 
 
Det är dessa två jag velar lite på, särskilt den översta.
 

http://www.zooplus.se/shop/katt/klostrad_klosmobler/klosstammar/408001
 
 
Sedan finns det ju drömträd hos bl.a http://www.katzen-deko.de  men de kostar ju en hel del. De dyker ju dock upp ibland på utställningaran här i Sverige med sin monter. Ett tillfälle jag själv funderar på att åka på är utställningen som Stockholms Kattklubb har nu i mars. Där ska de ha monter, och kanske jag köper med mig ett då? Eller så blir det zooplus....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0