Stenfruktskullen 1 vecka idag <3

Idag blir de hela 1 vecka gamla! :-D 
Jag misstänker att det är tre stycken bruntabbymaskade och tre stycken blåtabbymaskade...alt chokladtabbymaskade? Blir inte kloka på vilken färg de kan ha. Hade ju varit lättare om jag vetat med säkerhet om  deras mamma bar på choklad eller inte ;-) Men jag får helt enkelt tålmodigt vänta och se hur färgerna utvecklas. Förhoppningsvis vet jag mer redan om en vecka. 
 
Då jag har semester nu så har jag lite extra tid att lägga på fotograferande, så nu kommer det förhoppningsvis att kunna bli veckofoton på kattungarna! Första veckan är iaf avklarad ^_^ Dessa bilder kommer här ♥
 


 
 




















 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0